E-Commerce: The Wine&More

Sekunde Digital - Content Marketing za webshop
Project Description

ZADATAK:

Klijent The Wine&More je webshop koji se bavi prodajom vina Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije u zemlje EU i SAD-a.

• Povećati promet na web stranicama webshop-a www.thewineandmore.com
• Porastom posjetitelja povećati online prodaju
• Izgraditi prepoznatljivost brenda na tržištu
• Povećati prepoznatljivost hrvatskih i vina iz regija, u svijetu

IZAZOV:

Potražnja za hrvatskim vinima u svijetu nije velika. Hrvatska vina većinom traže turisti koji su posjetili zemlju, uživali i pritom probali hrvatsko vino koje im se svidjelo te ga žele podjeliti s prijateljima u rodnoj zemlji.

U fazi početka suradnje The Wine&More još je start-up tvrtka, sa vrlo ograničenim budgetima za marketing i gotovo nepostojećim budgetima za oglašavanje.

RJEŠENJE:

Odlučili smo se za sadržajnu strategiju koja bi organski (bez dodatnih ulaganja u oglašavanje) privlačila posjetitelje na webshop. Content dio pripreman je na engleskom i pisan od strane naše agencije, obzirom da u timu imamo i WSET Level 3 certificiranog stručnjaka za vino.

Redovito smo za klijenta istraživali i pripremali nove vinske priče, optimizirali sadržaj za tražilice i aktivno sudjelovali u tematskim grupama vezanim za vino.

Sadržaj kojeg smo pripremili za klijenta, objavljen je u New York Times-u.

REZULTATI:

Uspjeli smo klijenta pozicionirati na internacionalnom tržištu te je sada najveći i najposjećeniji webshop za vina cijele regije.

• U zadnjih 12 mjeseci na stranice webshopa doveli smo više od 100.000 novih korisnika
50% YOY porast u broju pregledanih stranica
60% YOY povećanje u broju korisnika
20% MOM povećanje prodaje

Date
Feb 27 2015
Client
The Wine&More
Category