5 kanala za objavu videa – Kako iskoristiti potencijal video marketinga?

Video-u-digitalnom-marketingu

5 kanala za objavu videa – Kako iskoristiti potencijal video marketinga?

Najvažniji zadatak video marketinga nije samo video produkcija, već korištenje učinkovitih kanala kako bi dosegli željenu publiku.

Donosimo pregled 5 preporučenih kanala i platformi o kojima možda niste razmišljali, a mogu doprinijeti učinkovitosti vašeg videa.

 

1.  WEB stranica

Video kao top rezultat u Google tražilici

 

Video bi trebao biti važan dio sadržaja vaše web stranice. Više od promo videa na naslovnoj stranici, razmislite možete li posebne video formate uklopiti u novosti, objave na blogu ili stranicama usluga i vaših proizvoda.

 

Video dodatno pojačava optimiziranost web stranica (SEO) te doprinosi vidljivosti kod pretraga. Većini će korisnika kod pretrage na tražilicama, biti prvo ponuđene stranice s video sadržajem.

 

 

2. FACEBOOK

Objava videa na Facebook-u povećava interakciju s vašim fanovima i pomaže privlačenju novih. Live video opcija na Facebook-u u velikom je porastu pa ako želite dati realniji pogled pratiteljima u vaše poslovanje, live opcija popularan je alat na Facebook-u.

 

Prilagodite format mobilnim uređajima

Najveći dio korisnika, Facebook-u pristupa mobilnim uređajem pa imajte na umu da optimiziranjem video materijala za mobilne rezolucije možete dodatno povećati doseg video formata.

 

 

3. YOUTUBE

 

Video-on-Youtube

Ne samo najveća platforma za objavu videa, YouTube je drugi najveći pretraživač poslije Google-a. Upravo na YouTube korisnici pretražuju pojmove, proizvode i usluge.

YouTube bi umjesto jednokratnih video objava, trebalo doživjeti kao platformu za redovitu komunikaciju i objavu različitih video materijala o proizvodima i uslugama koje nudite. Kontinuirana video strategija, povećat će broj pretplatnika, ali i potencijal otkivanja vaših video materijala kod pretraga.

 

4. LINKEDIN

Video on LinkedIn (1)

Video je na vrhu popularnosti među učinkovitim formatima za oglašavanje, no i dalje postoje manje iskorištene platforme na kojima biste se mogli istaknuti korištenjem video formata.

LinkedIn, popularna poslovna mreža donijela je pozitivne rezultate 87% video oglašivača.

 

5. E-MAIL

 

Video Email
Najbolji način za informiranje publike koja već poznaje vaše proizvode ili usluge je e-mail. Dodavanje riječi VIDEO u naziv e-maila povećava open-rate poruke za 19%. Podijelite nove video materijale sa bazom pretplatnika na vaš newsletter.

Konzultacije oko distribucije i povećanja dosega video materijala naših klijenta, jedan su od osnovnih zadataka S:D video produkcije. Vjerujemo da smo uspješno pripremili video projekt tek kada osiguramo da ga je dovoljan broj gledatelja doživio i uživio se u priču.

Trebate pomoć u objavi vaših video materijala? Javite nam se na info@sekunde-digital.hr